reklama

Sny sa môžu stať skutočnosťou ak v ten sen veríš

Dobrý deň priatelia. Od posledného blogu sa toho veľa udialo s Lukášom, korý ma veľa krát prekvapil svojou múdrosťou. Kedykoľvek sa mu chcelo porozprávať alebo keď sa potreboval vyplakať vždycky som tu bol pre NEHO.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako som už predtým napísal je to chalan, ktorý je žiakom na základnej škole v Košiciach.Aj keď si toho veľa v živote pretrpel a mal v živote viac smutných chvíľ ako šťastných pokúšam sa mu pomôcť najlepšie ako viem. A to je jedno, v ktorej oblasti. Či buď v duchovnej alebo emocionálnej.V poslednom čase toho bolo veľa čo by chcel urobiť ale keď som videl jeho slzy tak ma to veľmi dojalo. Mnohokrát sme sa rozprávali aj o Bohu a jeho synovi Ježišovi. Viem, že je to pre neho nová výzva poznať Boha lepšie ako to mnohí kážu z kazateľne. Povedal som mu len jedno:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

" Kresťanstvo nie je len náboženstvo ale je to každodenný vzťah založený na rozhovoroch s Pánom Bohom. to znamená zdieľať svoje pocity ako kedy si sa rozprával s človekom, ktorému najviac dôveruješ."

Dnes som plný očákavania toho, že bude naplnený Božím duchom a bude sa mu chcieť, aby mohol konať Božiu vôľu.Poviem Vám jednu krátku príhodu, ktorá sa ma veľmi dotkla.Ako som povedal predtým, že sa spolu doučujeme predmety, ktoré má v škole. Ako každý deň aj pred dvoma týždňami sme sa učili na hodinu dejepisu. Jeho dejepis je pre mňa rozprávanie starej matere ale pre neho je to niečo nové. Povedal mi, že sa mu nechce učiť, lebo tomu učivu veľmi nerozumie a že pani učiteľka ten výklad dobre nepodala. Tak som to zobral ako výzvu a presvedčil som hol, že to bude šupa, keď bude vedieť to, čo robili starí rímania a akú mali kultúru. Aký boli vynaliezaví a čo všetko vymysleli. Na druhý deň mi povedal, že dostal jednotku. Tak ma to potešilo, že koniec.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes vidím, že má oveľa väčšiu chuť sa učiť a dobrú motiváciu, ktorá ho ženie vpred.Jeho snom je chodiť do tanečnej školy pretože je veľmi nadaný na tanec. Samozrejme, že ma učil. Ale keď videl, že ma seklo v kŕížoch a nemôžem pokračovať v tom čo ma učil, dohodli sme sa, že keď ma prestane bolieť chrbát tak sa k tomu vrátime. Ale poďme ďalej k tancu. Sľúbil som mu, že ak na vysvedčení na konci roka nebude mať ani jednu 4 a maximálne 5 troják, tak mu tú tanečnú školu zaplatím. A jeho sen sa pomaly stáva skutočnosťou, pretože si zlepšil známky takmer o 80% .

Myslím si, že v dnešnej dobe človek potrebuje dobré motivácie, aby bol schopný uskutočniť to, na čom mu záleží. A pevne verím, že bude ďalej rozdávať to, čo ho učím. Ako byť dobrým človekom v tomto zlom svete.

Robert Géza

Robert Géza

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý človek, ktorý vníma krásu okolitého sveta. Som snívač. Snívam o krajine, kde si budeme všetci rovní. Bez ohľadu na farbu, vek, postavenie.... Zoznam autorových rubrík:  Sociálna PrácaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu